Naujieji elektra ir vandeniliu varomi HVS ir „Designwerk“ vilkikai

Naujieji elektra ir vandeniliu varomi HVS ir „Designwerk“ vilkikai

Statistika rodo, jog 2021m. transporto sektorius sudarė 37% visų CO2 išmetamųjų dujų. Atsižvelgiant į šiuos duomenis, daugelis transporto priemonių gamybos kompanijų siekia kurti vilkikus, kurie neteršia aplinkos. Ne išimtis yra „Hydrogen Vehicle Systems“ bei „Designwerk“ gamintojai, kurie neseniai išleido elektra bei vandeniliu varomus vilkikus ir tokiu būdu siekia paversti logistikos industriją draugiška aplinkai

„Hydrogen Vehicle Systems“ vandeniliu varomas vilkikas

Škotų gamintojas „Hydrogen Vehicle Systems“ (HVS) neseniai sukūrė naują vandeniliu varomą vilkiką. Šios transporto priemonės elektrinės varos sistema nereikalauja daug priežiūros. Ji visiškai neteršia aplinkos ir veikia itin efektyviai. Naujasis vilkikas yra aprūpintas labiausiai pasaulyje ištobulintu elektriniu tiltu. Šis modelis gali būti dviejų tipų – mažesnis (4,250-7,500kg) bei didesnis (19,000kg). Mažasis modelio variantas gali  nuvažiuoti iki 415km vienu įkrovimu, o didesnis – iki 830km. HSV taip pat planuoja pradėti prekiauti dar vienu panašiu vilkiku, kurio sistema leidžia optimizuoti svorio pasiskirstymą, įmanomą kelionės atstumą bei matomumą. Šis vilkikas ypatingas tuo, jog gali efektyviai taupyti kurą net itin ilgų maršrutų metu. Naujasis modelis taip pat leidžia nuvažiuoti toliau vienu įkrovimu nei kiti elektriniai vilkikai. Jis gali vežti didesnius ir sunkesnius krovinius, o jo įkrovimo laikas itin trumpas ir pritampa dyzelinu varomam vilkikui. Naudodama atnaujinamos energijos šaltinius, HVS kompanija siekia saugoti aplinką ir sumažinti logistikos sektoriaus sukeliamą taršą.

vandeniliu varomas vilkikas

vandeniliu varomas vilkikasNuotraukos: HVS

„Designwerk“ elektrinis vilkikas

Šveicarų gamintojas „Designwerk“ teigia, jog kompanijos naujasis elektrinis vilkikas yra pirmasis, turintis 1000kWh galios bateriją. Šis vilkikas gali nuvažiuoti iki 760km vienu įkrovimu. Jis gali efektyviai taupyti energiją ir jos sunaudoja 52% mažiau nei dyzeliniai vilkikai. Kaip ir HVS naujasis modelis, šis vilkikas taip pat gali būti kelių tipų: klientas gali išsirinkti iš trijų skirtingų kabinos dydžių, pasirinkti skirtingą baterijos galią bei važiuoklės tipą pagal asmeninius poreikius. Mažiausias įmanomas dydis tai vilkikas su puspriekabe, kurio baterijos galia yra 375kWh. Tokio tipo vilkikas gali nuvažiuoti iki 220km. Šio elektrinio vilkiko kabinoje taip pat siekiama užtikrinti geriausią kelio matomumą bei tinkamą apšvietimą. „Designwerk“ tai pat pasistengė sukurti kabinas, kurios būtų itin patogios vairuotojams. Jų viduje yra itin daug talpos asmeniniams daiktams. Šis naujas vilkikas Šveicarijos keliais riedėti turėtų pradėti 2023m. pabaigoje. 

elektra varomas vilkikas

Nuotrauka: "Designwerk"

Raktažodžiai: elektrinis vilkikas, vandeniliu varomas vilkikas, darbas vairuotojams